Меню
0
Список бажань
0
Переглянуті
0
Кошик
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
ПОШУК
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Список бажань
0
Переглянуті
Порівняння
0
Кошик
Меню
ГАРАНТІЇ/ПОВЕРНЕННЯ

Ми дбаємо про свою репутацію, тому намагаємося зробити процес повернення максимально простим та доступним для Покупця. У мережі магазинів Воєнторг ДіСі представлені товари власного виробництва. Також ми працюємо з перевіреними постачальниками, які гарантують та відповідають за якість наданої продукції. Ми дослухаємося до ваших побажань та діємо лише згідно з чинним Законодавством.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Наш магазин дотримується Закону України "Про захист прав споживачів", відповідно до якого Покупець може повернути Магазину куплений товар у випадках:

1 ТОВАР МАЄ ДЕФЕКТ (СТАТТЯ 8):

- товар має дефект, товар використовувався і є один із фактів: виробник взагалі не може усунути дефект;

- Виробник не може усунути дефект протягом 14 днів;

- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

2 ТОВАР НЕ СПОДОБАВСЯ (СТАТТЯ 9):

- товар був у використанні, тобто  є новим і з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі;

- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу та ярлики.

ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ  ПРИ СОБІ НЕОБХІДНО  МАТИ:

ТОВАР (І ВСЮ ЙОГО КОМПЛЕКТАЦІЮ, У ТОМУ ЧИСЛІ УПАКОВКУ - КОРОБКУ)

ТОВАРНИЙ ЧЕК

ПАСПОРТ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ:

При поверненні грошей за товар розрахунки з Покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються Покупцеві протягом 10 робочих днів із моменту, коли Магазин отримав товар і повірив його стан. Попередньо перед відправкою товару Покупець повинен зв'язатися із нашим Менеджером.

Для повернення товару дистанційно потрібно зв'язатися з нашим Менеджером.

Звертаємо вашу увагу, що можливий обмін вже купленого товару. Обмін можливий на той же товар іншого розміру/кольору (при цьому вартість товару в різних кольорах може відрізнятись, тоді Ви зможете доплатити різницю), а також на інший товар, представлений в асортименті Магазину. Для узгодження деталей обміну необхідно звернутися до нашого Менеджера.